väntar igen

Nu sitter jag och väntar på att Hans skall höra av sig, antingen är han trött på mig eller så glömmer han bort mig. Finns inga andra alternativ :p

Varit ute med Nelson och plockat lite blommor, hämtade mamma vid bussen efter det. Red Lucky en sväng i skogen innan och det tyckte han var mysimys.

Aja nu har jag hicka i alla fall så någon borde tänka lite på mig. Guess who?!

Ser fram emot första jobbdagen på nya jobbet på lördag, imorgon ska jag hålla lektion för Wilda uppe på ridbanan. Jag tror hon ska få rida lite över bommar, det tyckte hon var kul sist i alla fall. Det var ganska längesedan vi hade lektion nu så får ta det lite nätt, tror Amadeus gått på bete hela sommaren också.



Hejdå

Kommentarer
Postat av: Jannica

Hej :)

Var hittade du kort från hästhagen? För visst är det där ifrån? Puss!

2011-08-28 @ 09:31:53
Postat av: Linn Skjetne svarar

Jannica, det var min kompis som fottade mig. tyvärr!

2011-08-31 @ 22:22:21
URL: http://linnskjetne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0