Jämttriangeln

Jämtland i bilder :)

"äntligen är vi framme så vi kan vandra" *stort leende* haha


Sista ompackningen innan avfärd


Söt kille med maxad packning


Kolla kartan så vi inte går fel igen


Första stigningen avklarad


Mössa på för att slippa myggen, lagom snyggt!!


fin natur


Dags att vada över ån.


"i made it!!"


varmt och skönt, haha, inte.


renen som hälsade på oss tillsammans med 11andra renkompisar. Jag höll på att dö, trodde det var en björn som krafsade på tältduken


borsta tänderna


Nöjd kille efter att tältet kommit på plats


Fin utsikt på morgonen


grötdags


nu går vi till nästa fjällstation, här har vi gått ca 4km och har 15km kvar.


fikapaus


söt kille


Lunch



en till ren


på plats vid fjällstationen vid sylarna.


min babe!


fjällvatten, mmmmuuuums




mot toppen!


på toppen, 1702m över havet


dags att koka nudlar och käka soppa.


:)


på väg ner


klättra


åka sopsäck på snön, så roligt haha, hann även med snöbollskrig


där uppe var vi




sjukt söt


mys på soffan


jag blev kär i fåren


på väg hem


världens bästa kille


stationen i Enafors var inte jättemodern, men mysigt var det!


de hade till och med en telefonkiosk






nattåget hem








Slutet på en fatastiskt fin semester med världens bästa pojkvänn. Detta var en otroligt bra födelsedagspresent älskling!

Kommentarer
Postat av: Mile

Ser ut som dere har hatt en kjempefin tur!!!!! :D

2011-08-01 @ 20:59:21
URL: http://missmckill.blogspot.com/
Postat av: Hans

det var underbart att få vandra med dig my love!

2011-08-01 @ 21:49:30
Postat av: Maja

1. Fan vad imponerad jag blir - ambitiöst!

2. VARFÖR åker man till fjällen mitt i sommaren? :S

2011-08-02 @ 16:27:05
URL: http://majagoesirish.blogg.se/
Postat av: Malin

UNDERBART! Duktigt vandrat, Hasse och Linn!

Ni ser ut att ha haft det otroligt bra där uppe i bergen ju, och fan vad vackert det är... Kan jag få komma med nästa gång? (A) :D haha!

2011-08-02 @ 23:30:33
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0