träningsvärk

Jadå, jag har träningsvärk idag igen, men till skillnad från igår och i tisdags kan jag leva med det. Mina ben går att böja och jag ser inte stelopererad ut, jag är lyckligt lottad. Precis ätit havregrynsgröt med frysta hallon, det var gott! Nu ska jag ut och rida både Phiis & Lucky! Ska trava phiis idag också så det blir nog spännande, ska nog ta på honom en graman så han inte brallar iväg alldeles för mycket. Ikväll blir det gym för hela slanten, detta passet ser jag fram emot och kan inte annat än längta.

Ha de gott så länge, hej svejs

Kommentarer
Postat av: Louise .

Då ær vi två med møra ben!

Vi måste gymma tillsammans någon dag! :)

2011-08-25 @ 13:46:21
URL: http://formone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0