Sylvana

Jaha, inget att göra åt Fendidos ben, han ska vila 4-6veckor och bara gå i hage. Tacka gud för att slippa halthage i alla fall.

Veterinären tog största delen av dagen. Började med att gå upp lite tidigare än vanligt, matade mina hästar och släppte ut dem, cyklade till galopphästarna och fodrade, mockade och släppte ut dem där. Cyklade hem igen och mockade här, åt lite pytt i panna(kl 9 på morgonen!!!), tog in galopphästarna igen vid 10 eftersom att deras ägare var borta under dagen. Vid 11 åkte vi med Fendi till Sylvana, fick först få hjälp vid halv 2tiden. Sylvana var lika bra som vanligt, otroligt kunnig och inget tjafs.

Träningen igår gick bra, Lucky fick gå ett par hinder på 135cm i slutet och gjorde vad han skulle. Han är väldigt lydig nuförtiden och jag blir gärna lite fast i handen eftersom han brukar vara lite starkare i hoppningen. Aja, allt som allt gick det bra. Tävling i Hästhagen härnäst, 120-130.

Kolla in den här härliga bilden på Nellis, haha.


Imorgon blir det bio och mys.

Snart ska jag ringa min kära vän Becci och efter det ska jag hämta mamma på busstationen. Blev extremt sugen på Ben n' Jerrys men kommer inte köpta det i vilket fall som helst.

Hajdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0