oh damn!

Precis fått en härlig endorfinkick, helt underbart. Kommer inte ihåg när jag fick det senast, men underbar är det helt klart. Har man inte upplevt det borde man pressa sig lite och känna på det. Dags att ta tag i träningen nu när körkortet är fixat,  jag vägrar att bli en degbulle som kör minsta lilla sträcka. Ska köpa ett gymkort för nästa termin så jag kan bli tränad igen. Hade en tanke om att bli större än någonsin men ändrade mig lite när jag såg en tjej med världens minsta bröst och "v-rygg". Ska lägga in lite mer kondisträning istället för styrka, ska försöka få tillbaka löparglöden. Något jag vill är att ha en löpar/gymkompis! Aaah, något trött på att träna själv.

Lucky fick vila idag, precis som bestämt, de står fortfarande ute och det är kanon. Klockan är trots allt 3. Åh jag vill  bara att Fendi ska bli frisk nu så jag kan hoppa honom igen. Aja, inget att göra åt nu.

Ska snart damsuga lite här hemma, ta in hästarna och sedan duscha och fixa mig. Vid halv fem hämtar Hans mig och vi ska på bio, yeahj. Ska fira den nya träningsperioden med en extra stor godispåse ikväll, det är både jag och Hans värda.



Hejdå

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja den kicken är så jävla fin! Alla borde uppleva den!

2011-08-05 @ 21:32:39
URL: http://jennikristensson.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Åh du, får säga detsamma - vilken jättefin bild!

2011-08-06 @ 19:40:06
URL: http://sosigog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0