höjdhoppning

Idag gick jag, eller jag red såklart, upp till ridbanan för att hoppa Lucky. Finns inte så mycket hinder där så tog fram ett räcke och tänkte jag skulle hoppa upp honom lite, har i princip aldrig gjort det. Slutade med att han fick ett par språng på det högsta som gick på stöden. Skulle tro att det var ca 145cm, han rev en gång på höjden under men på det högsta rev han inte en gång och jag hoppade det mer än en gång. Tror han hoppade det 5ggr. Han är bra duktig min lilla skrutt, försöker verkligen att tänka på sitsen i sprången nu också så jag kanske skulle haft en chans i Agriahoppet om jag kommer med dit i vinter. Just nu ligger jag trea på rankingen och det är två som går vidare, plus att mina poäng från fbo inte kommit in. Hade varit väldigt roligt att få rida i globen. :)

Imorgon ska jag promenixa med födelsedagsgrisen Ollie på morgonen och vid lunch kommer hovisen, på eftermiddagen kommer älskling hit och på kvällen myser vi lite hos honom.

Fick reda på idag att jag fått jobbet jag sökte också, det var det enda jobbet jag sökte så det kan man kalla full pott. Tjoho, börjar redan jobba på lördag så det blir gott.



Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Malin

Klart ni ska till Globen!!!!

2011-08-24 @ 08:56:29
Postat av: Sandra Johansson

Hejja er! Globen hade varit grymt =)) Grattis till jobbet!

2011-08-24 @ 17:44:26
URL: http://teamjohansson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ni blir farliga om ni går till globen! Hejjar på er och hoppas att ni kommer dit!

2011-08-25 @ 12:31:14
URL: http://johannalassnack.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0