drygt

så drygt det är att vara mig just nu, jag är superförkyld och tycker mest synd om mig själv. På något konstigt vis blev jag alltid lite halvdeprimerad när jag blir sjuk, den som säger något taskigt nu kommer få mig att börja gråta. Gråten sitter i halsen och bara väntar på att få bryta ut. Nog EMOsnack för idag.

Lucky var duktig på tävlingen i helgen, efter att jag sett videon från 130cm insåg jag att jag red ganska dåligt, hade alldeles för dålig galopp, vet inte varför. Rev i alla fall två hinder i tre komb. i 130cm, kom lite stort in och Lucky hann inte upp helt. Lucky är så försiktig och när han hoppar kombinationer måste han nästan komma perfekt in, annars tänker han på b-hindret innan han hoppat klart a-hindret. Han backar av så mycket själv. Aja mitt fel i alla fall... I 120cm var han jättefin och vi blev 4.a.

Lucky kan man minsann lita på i alla lägen, han är en stjärna!


Tjo tjo, nu vill jag bli frisk.

Kommentarer
Postat av: Ida Lövehed

Ja det är en fantastisk häst du har Linn! Ibland få man ångest över att sådana hästar inte är ston så man kan betäcka ;)

2011-08-17 @ 08:58:46
URL: http://idaalovehed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0