dags för sängen.

Suttit och kollar tough love hela kvällen, jag och mamma var ute och promenixade en timme men nelson innan det. Imorse red jag Lucky och Phiis. Lucky fick mycket galopp och han var ganska slut efteråt. Phiis är bara så nöjd att han får komma ut, stackars Fendi får bara stå och titta på, plutten min då.

Jobbintervjuen kändes bra igår, får reda på nästa vecka om jag får jobbet eller inte.

Om 10min är kl 00.00 den 20 augusti 2011, innebär min 21årsdag. Hejja mig för att jag levt i 21år.




Hejdå

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Snygging där!

2011-08-20 @ 19:04:33
URL: http://sosigog.blogg.se/
Postat av: Malin

Hoppas du hade en fantastiskt bra födelsedag, älskade Linn! Hade tänkt uppmärksamma dig mer igår än bara ett snabbt FB-meddelande som försvinner i mängden, men jag hade jobb hela dan och sen var det fest hela kvällen... Anyway, du ska få en extra jättebamsekram när jag kmr hem och vi ses igen. Grattis, 21-åringen min! :D <3

2011-08-21 @ 09:15:29
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0