dagen

Ska strax upp och ta ut ymkje & co. det blir mockning där och annat pyssel. När jag kommer hem ska jag käka, efter det blir det en runda på Lucky, funderar på om han ska gå på banan idag, ridit ut 3dagar nu så det är nästan dags. Fendi såg fin ut idag när han rörde sig i hagen, det gläder mig, jag längtar så tills han är frisk. Mamma ska ringa HBG imorgon och begära ut journalen till Phiis sen kommer vi ringa en veterinär som kommer ut och tittar på honom. Han kommer nog genom gå en allmän undersökning av benen samt böjprov. Sista kollen nu innan vi bestämmer vad vi skall göra med honom, tyvärr.

Annars har det varit ett skitväder idag, suttit inne mest och kollat film. Såg "Shooter" och "die hard 4.0", två bra filmer faktiskt. Ut och röra på fläsket nu då.



Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh, fina phiis..

2011-08-09 @ 20:01:04
URL: http://showjumpingbyamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0