Mitt namn

Till dig som undrade hur mitt efternamn uttalas, stavas Skjetne och uttalas som Schettne. Och ja det är norskt, jag är född i Norge och kan i princip prata flytande. Flytta till Sverige som 7åring.

Jaha, annars då? Imorgon far jag till Sthlm med Mollymus. Möter väl upp Hans på eftermiddagen/kvällen någon gång, blir säkert bra. Ännu i bestämt när vi ska åka hem på söndag, men det spikas nog ikväll.

Varit en ganska seg dag annars, och är det fortf. Lucky var hos tandläkaren imorse och hade bara små hakar på båda sidorna, hon gratulerade mig till en häst med fin mun. Jo men tackar, vet iofs redan att han är perfekt, men påminns gärna om det då och då. Kom hem mockade snabbt, lunchade och matade hästarna, cyklade iväg till Kajsa för att fortsätta inridningen med Friserstoet, som till och med fick av mig idag. Gled iofs av men ändå, fortfarande en avtrillning. Lite onödigt men gick bra sen i alla fall.

Fendi har skött sig jättebra sista tiden och får lite vila(även Lucky) nu när jag åker till Sthlm över helgen.

Sitter här sminkad och fixad, trodde jag skulle få umgås med min pojkvän ikväll men av olika anledningar blir nog inte av. Tråkigt men sånt är livet. Sågs både igår och i förregår men hade ändå tyckt det varit lika mys att ses ikväll igen + hela helgen.

Igår var jag i Malmö och hälsade på Malin. Vi hade det supertrevligt, käkade lunch, fikade, shoppade och hade det allmänt mys. Som Malin skrev i sin blogg så har jag sett fler människor på en dag än vad jag ser på ett helt år i Ljhed. Ljhedmänniskorna har en annan stil också... Tack för en trevlig dag i alla fall min vän!

Lånad bild från www.enhundradelssekund.blogspot.com


Nu ska jag se över om jag har packat allt inför morgondagen sedan blir det nattning av hästar och mig själv.

Hej från mig

Kommentarer
Postat av: Malin

Då bli det tårta ju;)

2011-04-14 @ 22:44:36
URL: http://mea84.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha jo det är säkert lite skillnad på stilen på stadsborna och dom från landet ;D jösses, tänk vad chockad stackars folkskygga du kommer bli nu när du åker till Sthlm då!! Hur ska detta sluta? Och DERAS stil sen... haha :D Have fun bejb <3

2011-04-15 @ 09:33:01
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com/
Postat av: Amanda Özek

vaa, visste inte att du bott i norge ;D vart i norge bodde du? Har ju också bott i norge, i bergen. hahah.

2011-04-17 @ 12:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0