Hej och hå vad det går

Trodde denna veckan skulle bli lite lugnare än förra, men ack så fel jag hade. Hunnit med massor denna veckan och det är bara onsdag än så länge. Imorgon blir det jobb och fortsatt arbete med Ymkje. Hästarna ska ridas senare på eftermiddagen/kvällen om det inte stormar sönder i skåneland.

Idag kommer äntligen Olle och skor Fendido, inte en dag för sent. Förstör tyvärr min och mammas planerade trip till Ullared, men vad gör det när man tillbringar kvällen tillsammans med din pojkvän istället? Vi ska istället köra till HBG och kolla bio, mmmm vad mys!

Fendi har varit hos Elina en gång nu, skötte sig bra till slut. Han ska åka dit en gång till nästa vecka, förhoppningsvis ska Lucky till tandläkaren nästa torsdag också. På fredag åker jag och Hans till Stockholm! Stannar till söndag, kommer hinna med att njuta av ledighet, träffa mina kusiner, umgås med mormor och ha det allmänt chill. Oh så nice!

Åååh, lilla Nellis fyllde hela 6månader igår, så stor han blivit på ingen tid alls. Crazy!



Hej så länge


Kommentarer
Postat av: Amanda L

får damp på hur fin lucky är!

2011-04-06 @ 22:09:28
URL: http://showjumpingbyamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0