Träning på gymmet

Aaaah vad skönt, första passet på gymmet efter en vila på 1vecka och 2dagar. tyvärr nog det enda passet denna veckan, tränade stenhårt hela kroppen också. Fick 3 kommentarer om att jag blivit biffig. Säkert bara för att jag tränade i linne idag.

Imorgon bär det av till kiropraktorn med Lucky. Ska försöka rida Fendi innan(eftersom att han var olydig idag), men också mocka och cykla en runda med.

På kvällen, blir det kvällsglaopp på jägersro. Klappen skall springa 3000m, 8startande och jag hoppas så mycket att han vinner eller blir placerad. Hade varit extra kul för mig eftersom att det är jag som ridit honom den senaste veckan.

Nu ska jag kolla på VM från kentucky på Eurosport. Helt fram till 23.00!!



Love Linn

Kommentarer
Postat av: becca

Fan va du tränar! Duktig..



Rider du galopp ? Jag ska börja med det :D

2010-09-29 @ 21:42:03
URL: http://www.nattstad.se/hejbecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0