Sticker

Alldeles snart ska jag cykla ner till ljunghusen och snacka lite med mina vänner. Pappa ger hästarna kvällsmat så det är ju helt super, så jag slipper cykla upp och ner flera gånger haha. Får se om jag kommer in på flygområdet, har ju varit flygshow där hela dagen. Har klätt mig ganska slappt och trashigt idag, lite mer som en cowgirl haha.

Hästarna kom nästan precis in så de har stått ute mer än 10timmar idag, skönt för dem! Imorgon ska jag sätta igång Lucky igen, håller tummarna för att han är helt galen och galet pigg! Förhoppningsvis kommer jag rida på Fendi denna veckan som kommer också, wiiehoo. Phiis går på som vanligt :)

Nu ska jag kila, see ya guys! JUST DET!! Mamma kommer hem imorn!!!!!! wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie! Mucho wiie!


Love Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0