Lyckad

Jag är så lyckad, vrickade foten när jag skulle ta in sista galophästen, som tur var så var det inte jätteallvarligt. Gick över efter 30min, men som vanligt knakade det till haha. När jag gick i gymnasiet så stukade/vrickade jag foten minst 8ggr. Den värsta gången var när jag var med på en volleybollturnering och under uppvärmningen hopapde jag upp mot nätet och skulle smasha så landar jag helt fel och det blev en rejäl stukning med kryckor i 1,5vecka. Hoppas jag inte kommit in i en sån vrickningsperiod igen, det är så sjuuuukt jobbigt.

Just det, varit ute och ridit på Lucky idag!!! Han var jätteglad och kändes jättefin, wiie. Hoppas min Lucky är tillbaka igen, känns som det i alla fall. Äntligen kan hästarna gå utan täcken i hagen nu på hösten, inga bromsar och nästan inga flugor. Aja det jag skulle skriva var att jag tittade till Lucky innan jag cyklade iväg innan och insåg hur jäkla snygg Lucky har blivit, woow. Han är en riktig babe alltså haha. Även Phiis har gått ner mycket i vikt  och börjar se ut som en vanlig, normaltjock häst!! Fendi är ju bara bebis så kan ju inte direkt jämföras med de andral. Annars är Fendi väldigt naturligt slim.

Nu ska jag käka lite sedan gå ut och rida Phiis.



Love Linn

Kommentarer
Postat av: Elin

härlig bild!

2010-09-06 @ 13:10:38
URL: http://ojenkines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0