Häst

Känns som det var längesedan jag skrev något hästrelaterat här, sorry about that.

Idag red jag ut på Fendi för första gången och han var super duktig, på onsdag blir det en längre utetur med Kisse & Klappen. Redan satt upp mål för den lilla killen, förhoppningsvis kan han gå 4års breeders nästa höst. Beror på om han håller sig frisk, att allt går som det ska och att han är mogen nog.

Igår kväll var jag nere och hämtade min väska i Påls bil, stannade och snackade med killarna, ludwig undrade om jag ville stanna och se film så det gjorde jag också. Kollade på nya Robin Hood, vet inte om jag ska säga att den var bra eller inte. Ser filmer med engelsk text där och som så många vet är jag kass på engelska haha, speciellt när de pratar gammaldags engelska som i robin hood haha. Så ja, såg ut att vara en bra film, men fattade ju inte allt direkt. Kan inte fatta varför just jag ska vara en sån misslyckad människa några gånger haha.

Var och red hos Gunilla idag också, Hero skötte sig, men Fellow hade ett fett jobbigt återfall. Riktigt tråkigt och synd, en så fin häst med en grym kapacitet, men huvudet är inte bra alla gånger. Aja.

sweet


Love Linn

Kommentarer
Postat av: caroline

måste bara fråga du har väl en Amerigo sadel? vad tycker du om den? Vad har din häst för rygg?

2010-09-27 @ 22:28:10
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0