Fredag

Fredag igen då, imorgon blir det utgång med härliga gänget wiie! Jag & Louise ska baka två kakor hemma hos henne innan och vi ska käka tacos med, uppladdat för succé!

Träningen igår gick rättare sagt åt skogen, fy för. Är både arg och besviken för att sk. tränare får kalla sig det och lära ut övningar fel från början. Får börja om helt från början nu när det gäller knäböj bara för att jag gör helt fel, och gjort det från början. Aja, bättre att det kom fram nu än att jag skulle få jätteont i ryggen framöver. Det andra förutom knäböj igår gick finemang.

Nog snackat om det, jag blir bara irriterad annars. Ska snart cykla iväg till stallet och mocka och ta in galopphästarna. Imorgon blir det nog ett till ridpass på Fendi, nästa vecka ska vi rida ut. Fendi var väldigt duktig igår och vi red själv utan att han var i longeringslinan. Känns skönt att han är så duktig som han är, hoppas det håller i sig.



Love Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0