Förnuftig

Tog mitt förnuft till fånga för en gångs skull, sprang bara 40min på gräsunderlag, kom fram till att jag inte ville dra på mig en benhinneinflamation igen. Men men fick en god träning ändå, för när jag kom hem gav jag hästarna lite att äta, pumpade däcken på cykeln och cyklade en tur på 45min. Det var riktigt skönt att cykla och min kropp känns väldigt bekväm och härlig för tillfället. Nu ska jag kläcka två råa ägg och halsa i mig, må låta äckligt men bra med proteiner. Egentligen är det lite mycket fett i gulan men men, tror jag ska kläcka två ägg och ta bort en av gulorna.

En låt som är ganska peppande om man ligger och pressar i en tuff uppförsbacke.


Love Linn

Kommentarer
Postat av: warnmark -Vinn ett par KL strumpor

Sv; Jaa, det är riktigt roligt :). Cyklar väldigt mycket för tillfället då jag har haft världens lårkaka men känner att jag vill göra något annat nu och då är ett gymkort perfekt :D

2010-09-04 @ 23:01:25
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0