Bloggning

Nu sitter jag och väntar på att Lucky & Fendi skall käka upp sin eftermiddagsmat, har själv ätit korvstroganoff. Två hästar kvar för dagen sedan blir det rätt i säng. Är så gaaalet trött. Hade varit en annan sak att ha alla hästar på samma ställe med rinnande vatten och gödelstack. Alla 11 hästar jag tar hand om står i 3 olika stall, det blir en del springande. Även om jag är trött är det roligt, gillar att hålla på och pyssla i stallet, framför allt rida.

Jag red Phiis i morse vid 7 tiden, nu i eftermiddag efter all mockning och intagande av hästar red jag ut på Cirkus & Klappen. Blev en del galopparbete på Cirkus & Klapp, Phiis fick en travrunda. Imorgon går Klapp en galopprunda igen. Det som är härligt imorgon är att jag BARA skall rida honom, Phiis & longera en åring!! Wiiehooo.

Lucky skall tävla på söndag så får väl se hur det går, hoppas han sköter sig.

Aja bara att pallra sig ut i stallet, igen. Sova klockan 8 på en fredags kväll tar emot lite grann men vad fan.

Enligt mig, Håkans lätt bästa låt någonsin!!


See ya. Love Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0