Dåligt med updatering

Yes, varit dåligt med updatering här senaste tiden. Har varit så mycekt VM på tv, jag har ridit och tränat plus att jag träffat Becci. Ska försöka updatera lite mer nu framöver men kan inte lova något.

Nu ska jag snart ringa till Olle och fråga om han kan komma förbi och slå på Fendi ett par bakskor. Stackarn sliter ner dem sååå fort nu när han rids regelbundet.

Phiis var mer eller mindre en uppspeedad duracellkanin. Första han gjorde imorse var att bita mig i armen också. Lucky ska på sin andra behandling imorgon hos Maritta. Får se om han bara får behandling i korset/ryggen eller om han får i halsen/nacken också. Hoppas jag får börja galoppera honom nu också. I och för sig skönt att jag fått trava honom men det är galoppen som Lucky & jag gillar bäst.

Slutligen, varför kan det inte vara VM varje dag?!!? Jag ÄÄÄÄÄLSKAR det! Geri Gulliksen gjorde en så sjukt bra runda igår, Roffe likaså!

Vill bada i havet!


Love Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0