Bilder

Längesedan jag lade upp lite mobilbilder. Blir lite bilder då och då när man är ute på äventyr.

Ute i regnet och rider på Fendi en höstdag.


Cirkus innan ett ridpass, kan inte tro att han kan vara riktigt busig haha. Stor i alla fall, 165 MINST och bara 2år.


Jag och stjärnhästen Windhover ute och rider. Gamla gubben blir bara bättre och bättre för varje dag. Vilken fantastisk häst!


Så glad blir jag av att rida Klappen :D


HAHA ingen annan häst kan stå så knasigt som Fendi. Stolt över att ha fått på sig framskor.


Finaste bebis


Så ser mitt hår ut nu.


Lucky under behandling igår.


Fendi visar stolt upp sitt nya Horseware täcke som mamma köpt till honom.


Ännu stoltare med bakskor också!


Ingen finare än mitt hjärta!


Mamma och jag har konstaterat att man aaaaldrig kan ha för många schabrak eller horsewaretäcken. Phiis ska få ett likadant täcke som Fendi fick senast. Galet bra passform och kvalité.

Nu har pappa installerat övervakningskameran i transporten och det är så skönt, blir nog en provtur med Phiis ikväll. Förhoppningsvis kommer mamma vara lite lugnare nu när hon kan se vad han håller på med. Imorgon blir det en tur till Gunilla, på kvällen filmtime med Öyvind. Söndag: dressyrtävling, Matilda ska tävla så jag och mamma ska dit och titta. Ska försöka knäppa några bilder om min kamera vill samarbeta.

Love Linn


Kommentarer
Postat av: frida

hahaha! :D En av mina D-ponnys står också helkonstigt med frambenen när man har henne i gången, hon kan stå exakt som på din bild. T.o.m med benen helt i kors!^^

2010-10-15 @ 22:18:05
URL: http://kissemjau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0