06.13

Wie, ska käka frukost nu efter att ha matat hästarna ute i stallet. Var 10min senare än vanligt och det fick jag verkligen reda på av Phiis. den hästen har en väckerklocka inbyggd och är klockan 5min senare än vanligt ställer han till med en jäkla väsen ute i stallet. Är egentligen galet trött, men går jag och lägger mig en timme till blir jag bara ännu tröttare igen.

Idag bär det av till Tjörn för att hälsa på och hjälpa Josef med Tess. Sticker härifrån vid 12tiden ca, åker tåg så det är ganska smidigt. Ikväll ska jag rida Tess och det kommer nog bli roligt, undra om hon är sig lik?

Just nu tänker jag lägga det här med sadeln bakom mig, ska bli en bekymmersfri helg, och det kommer inte hända något med varken Lucky eller sadeln när jag är borta.

Nu ska jag dricka upp mitt te och göra en macka, efter det blir det tömkörning och mockning innan jag åker. Ska hinna packa också men det löser väl sig.

Fendi ute och flyger, Fendi som får en minivila nu på ca 5dagar totalt. Det blir nog bra för honom att smälta allt bra han gjort senaste tiden, så fin han blivit <3

Ingen mer bloggning på ett tag nu alltså.

Love Linn

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder du har på hästisarna!

2010-10-22 @ 12:00:41
Postat av: Ida Lövehed

:)) Vet inte riktigt om min kommentar kom med :P haha. Skriver den igen! hoppas allt är bra med dig? Bilderna på dig och hästarna är super fina!

2010-10-22 @ 12:02:04
URL: http://idaalovehed.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Vinn biljetter till Göteborg Horse Show + andra fina priser!

Jag har nu en tävling på bloggen i samarbete med Libresse och Årets Häst där du har chansen att vinna biljetter till Göteborg Horse Show samt andra prylar så som schabrak, sadelöverdrag och benpaddar.

Ta chansen att tävla om dessa fina priser på:

http://stockholmsjenna.blogg.se/2010/october/tavling.html

2010-10-23 @ 14:48:10
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Farfar

2010-10-24 @ 14:25:06
Postat av: Ida Lövehed

VAD HÄNDER?! Du uppdaterar ju inte något! :(

2010-10-27 @ 12:54:45
URL: http://idaalovehed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0