Sweeeeet

Hade en väldigt trevlig kväll igår, mat, OC, övernattning mm. Kan det bli bättre? Nepp, har ett lyckorus tror jag. Cyklade hem vid 8imorse, mockade och tog ut hästarna. Sen blev det kvalitetstid med kära Becci, hur trevligt som helst. Becci är verkligen en av några vänner jag skulle göra allt för. Fick en väldigt bra almenacka av Becci så nu ska jag försöka komma ihåg allt som ska göras.

Nu ikväll blir det tyvärr lugnt som bara den. Ensam hemma med Pappa, i och för sig ganska mys, men är så sugen på att dra till Nissefesten... Aja kommer ju en festhelg nästa helg också, får ta igen det då. Imorgon blir det en tur till Lund i alla fall med mammsen. Ska även ner till ljhed och säga grattis till det lilla födelsedagsbarnet också på morgonen.

Jag hoppas jag hittar en fin och varm jacka imorgon, fick lön igår och det var ju naaaaaajs!

Nu ska jag ut och promenera med Lucky en stund, han & jag.

Heeelt sjukt, ser knappt ut som samma häst på bilderna. Fina prinsen :)





Love Linn

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Mycket fin häst. :)

2010-11-29 @ 19:19:43
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0