Sova

Nu ska jag hoppa ner i sängen och sova, eller ja, ska duscha först. Haft en riktigt bra dag idag, gick upp andra gången vid kvart i 8, cyklade till stallet och tog ut Isop-mockade där. Red Fendi & Lucky, gick bra som jag skrev innan idag. Lunchade, mockade här hemma. Red Isop, cyklade hem, cyklade till gymmet, gymmade 1timme & 40min. Hemma vid kvart i 6, åkte till Gunilla 10 över 6. Red Emmis & Telli, kom hem vid halv 10 igen. Nu har jag käkat och ska bara duscha innan jag sover, som jag skrev haha.

Känner mig helt disträ, är så glad nuförtiden. Det mesta känns bra, det enda som inte är som det ska är att Phiis inte är bra. Han haltade igår och i fredags tog Olle av hans bakskor så han ska bara vila tills nästa skoning. När han skos nästa gång ska vi ringa vet. Ursula Palm tror jag, hon har mobil röntgen.

Nu kilar jag, längtar tills jag ska sova. Drömmer så fina drömmar om nätterna. Njuta så länge det varar. :)

En bra låt som jag fastnade för.


Love Linn

Kommentarer
Postat av: Hilda

Ursula är toppen och hon har det mesta med sig direkt i bilen, perfekt!

Hoppas dock att din lilla prins är frisk tills dess.

Kram på dig Liiina

2010-11-16 @ 03:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0