Redan igång

Redan igång här hemma, varit uppe och mockat till Isop och tagit ut honom. Inga problem där inte. Ska kanske ta med min kamera upp dit senare och ta någon bild på honom. En otroligt snäll & okomplicerad häst! 

Nu har jag ätit lite frukost och ska ut och rida min stjärnhäst, Lucky såklart. Fast otroligt nog börjar Fendi komma ikapp lite, skött sig riktigt bra sista tiden. Han är så ofattbart pigg också haha, så kul!

Idag är det en ha-ont-efter-träning-dag. Tränade på ganska bra igår, körde ben, axlar & mage. Lagt om schemat nu så ben är på måndagar eftersom att alldeles för många onsdagar fallit bort sista tiden. Ben är den den tråkigaste delen enligt mig och då är det bra att jag tar det på en måndag när jag är fullproppad med ny träningsenergi. Oftast har jag inte tränat på hela helgen och kroppen bara längtar efter att få bli svettig & öm. Låter ganska gräsligt men det är helt fantastiskt. 

Idag blir det bröst- & tricepspass. Hinner nog med lite traps också. Tjoho, jag älskar att träna, jag älskar att ha träningsvärk. Nu ska jag ut i stallet och berätta för Lucky hur mycket jag älskar honom. Han kommer tröttna på mig snart haha.

Tro fan att Michael Jackson kommit med en ny singel. Den döda snubben kan ännu,riktigt bra låt tillsammans med Akon.



Love Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0