Min Lucky

Bara för att min Lucky-luke i princip är friskförklarad nu, tjohooo! Jag får börja rida över cavaletti & hoppa småhinder. Knappt bra dag då!

Sylvana tyckte det såg jättebra ut idag under ridningen, och Maritta var helnöjd efter att han knäckt till hans rygg lite till. Första gången hon verkligen kom åt honom idag, inte illa. Rida nu som "vanligt" i 8-10veckor nu, sen blir det en koll hos Maritta igen.

Fuck dem som inte trodde att det var sadelns fel. Skulle det inte varit det så kan ni ju ta och förklara för mig varför han blev bättre sedan han fick ny?!

Mår egentligen lite dåligt av att titta på den bilden, men han kämpade på bra den lilla kusen.


Nu blir det sova, har haft en superbra dag, avslutade kvällen med min allra bästa vän Becci. Kär vän ifrån gymnasiet, alltid lika kul att ses. Ska nog träffas och laga lite mat imorgonkväll också. Fika på dagen blir det också, jag har ett bra liv just nu. Mina vänner är fantastiska, vad hade jag gjort utan er?

Love Linn


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingen har väl sagt emot dig ang sadeln, förutom utprovaren då möjligen. Men ni har väl behandlat problemet med skulle jag tro. Sen får man ofta en förbättring om man byter ut något som inte passar till något som passar bättre. Det kan komma att hända fler gånger iom att hästar ändrar sig hela tiden. Skönt att han är bättre och att du redan får sätta igång han :)

2010-11-09 @ 23:48:52
Postat av: Jennie Kristensson

ååååhhh vad skönt att han inprincip är bra! :)

2010-11-10 @ 07:35:19
Postat av: lena

Inte ska du väl må dåligt över det, nu är han så gott som bra igen och hästar tar ju faktiskt inte sånt där "personligt", som du skriver så kämpade han på ändå alltså kan han inte ha haft jätteont överallt och mått dåligt över det.

Kul att det är på rätt väg igen!

2010-11-11 @ 21:12:36
Postat av: Sara Wahlund- Unghästar/ Världscup häst.

Åh vad härligt :D Fina Lucky!

2010-11-11 @ 22:56:44
URL: http://stallgrasma.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag förstår dig verkligen. En dåligt sittande sadel kan verkligen förstöra! Har också varit med om en helknasig sadelprovare, hoppas att du verkligen hittar något som passar nu :)

2010-12-10 @ 20:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0