kallt

Blää vad kallt det är ute, började såklart regna när jag var ute på andra turen. Lite sådär lagom kall till sista turen då haha.

Ridit Lucky & Fendi idag, sen red jag först Fjodor sedan Klappen och sist Rosie på jobbet. Stor skillnad på Rosie sedan jag red henne sist. Lite tråkigt att hon, Sixten & Johnny åker hem nästa vecka. Men men. Mitt i det hela hade det ändå kommit en ny häst i stallet, Lex. Hingst 2år, ska ridas in. En jäkla biff, helt sjukt.

Snart kommer mamma hem och vi ska käka fisksoppa. Är absolut inget fan av fisk egentligen, men skaldjur är supergott och det finns inget bättre väder att käka soppa i. Är ju helt genomfrusen av regn, blåst & kyla.

Här kommer en go' låt till er som är intresserade.


Tjo tjo, love Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0