it goes on and on

Fendi var så sjukt nice idag, wooow vilken häst alltså. Haha inte lätt för er som läser min blogg, jag har två worldcup- hästar! Wiiiehooo. Jag skäms inte för att säga det heller. Okej kanske lite tidigt att avgöra om Fendi blir en wc-häst men god chans till det idag. Han är för rolig att rida i alla fall, Lucky vet jag ju redan att han hade kunnat gå 150-160, men stackars liten är ju bara 7år. Funderar på att låta Sigge hoppa honom, han har ju själv rutin därifrån. Guuuuud vad jag svamlar.

Ska strax upp till Isop och rida honom sen i eftermiddag/kväll blir det gym. Ska i alla fall försöka lägga mig i tid ikväll, hade tänkt lägga mig vid 10 igår men det blev som sagt ändrade planer. Lite middag med Hans & Emil, väldigt gott även om vi var lite skeptiska ett bra tag haha. Kollade på ett OC-avsnitt också,jag var helt säker på att det fanns 7säsonger (fråga mig inte vart jag fått det ifrån hahaha) men oj vad fel jag hade, det är ju såklart bara 4. Får se vad mitt straff blir!

Nu kilar jag, ska träna sönder ikväll igen på gymmet, kommer bli uuuuunderbart!!

Min fina vän Malin :) http://enhundradelssekund.blogspot.com/


Love Linn

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygge Malin! Har börjat läsa din blogg igen, haha kul va!? Följde den för ett tag sen men så tappade jag bort den ^^

2010-11-17 @ 17:04:16
Postat av: rebecca

One tree hill har 7 säsonger, kanske därför ;)



saknar dig :(

2010-11-17 @ 18:57:02
Postat av: Malin

Aaaws! Är det inte det jag alltid har sagt - att du och dina hästar kommer gå långt?! :D I BELIEVE IN YOU!

2010-11-17 @ 20:53:55
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0