gettin' better

jaau, känns som man börjar bli friskare i alla fall. Var ute och red på Fendi halv 7 imorse, ganska ofrivilligt, men var så illa tvungen. Kolik-symtom, men men nu är han bra igen i alla fall, de rör sig ju inte i hagen nu när det är så snöigt och kallt ute. Förhoppningsvis kan jag rida en tur på Lucky ikväll också, bra för mig också så jag inte dör av uttråkning. Inte sovit jättebra inatt men kände mig ganska bra igår efter att jag pratat en och en halv timme med Hans på kvällskvisten. Kunde till och med käka lite grann. Nu har jag käkat en clementin och druckit lite varmt, alltid något. 

Är ett helt fantastiskt fint väder, går inte att inte gilla det alltså!! Jag önskar att jag blir frisk till imorgon så jag kan åka lite längdskidor, iiiiii! Kanske skulle prova tolka efter Lucky också haha. Lite svårt att göra det själv, men går säkert att ordna.

Jobb på torsdag-fredag, sen ska jag hjälpa Kajsa med hästarna fre-lördag. Glöggfest på lördagkväll.

Ååå snart är det jul, hur mysigt är inte det egentligen?


Ska nog ta och mysa till det lite med julbak och pyssel snart. Ser fram emot en trip till Tivoli i Köpenhamn också, varit där på julmarknad en gång förut. Nästan tänkt åka dit varje vinter sedan dess, denna vinter ska det bli av!

Love Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0