Dagens träning

Hade ett riktigt bra pass på gymmet idag, ben + axlar + mage. Det känns suveränt, det enda negativa var att jag glömde träna vaderna och att knäböjen fortfarande är bajs. Blev träning lite drygt en och en halvtimme idag, effektivt också. Blev ju knappt blöt av allt snöblandat regn som kom ner från himmelen när jag cyklade hem. Iblnd får man uppleva att man lever haha. Konstigt nog gnäller jag väldigt sällan, jag har ju inget körkort så är ju så illa tvungen att cykla. När folk frågar varför jag inte har tagit körkort brukar jag antingen skylla på att jag vill ha motion eller att jag tänker på miljön. Det är såklart bullshit. Ska faktiskt ta tag i det, snart. Tycker faktiskt om att åka bil, men ogillar att köra själv.

Tog en bild innan jag stack till gymmet. Helt opumpad haha. Trapsen ser ändå helt okej ut.

Förhoppningsvis får jag träningssällskap av en kär gammal klasskompis i veckan, Erika. Vi tränade i princip sönder 2-3gånger i veckan under gymnasietiden. Det var en helt underbar tid. Erika hon sprang och sprang och jag cyklade och cyklade. Folk trodde vi var smått galna, men det var vi också! (på ett bra sätt)

Imorgon ska det bli skitväder, men jag tror inte på det förän jag ser det. Kör på pappas teori, tittar ut genom fönstret på morgonen och gör en bedömning då.

Nu ska jag fortsätta att titta efter en vinterjacka, blir antagligen en Fjällräven eller en Canada Goose. Vill gärna hinna köpa en innan min Norgetrip så får lägga på ett kol.

Love Linn

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag säger bara woolrich! Köper du en canada goose gör du ett stort misstag. Känner ett flertal som har fått problem med ryggen efter att ha använt de jackorna iom att de väger ton och är otroligt osmidiga. Är inne på mitt tredje år med min woolrich jacka och den ser ut som ny! Mjuk, varm och lätt, känns som ett duntäcke :)

2010-11-22 @ 22:25:10
URL: http://showjumpingbyamanda.blogg.se/
Postat av: Sandra Ramtźen

Håller med Amanda, jag har också en woolrich och en bättre parkas går inte att hitta!

2010-11-23 @ 09:07:27
URL: http://[email protected]
Postat av: Mille Makaroni

Canada Goose fanger dyr i fotfeller (dyreplageri!). De støtter ikke jeg. <3 Fjellreven forever! <3



http://www.dyrevern.no/artikler/nyheter_om_pels/canada_goose_pels_dyremishandling

2010-11-23 @ 10:22:57
Postat av: Mille Makaroni

PS. Jeg kjøper uten pels fra Fjellreven da, bare så det er sagt;o) Hvis jeg skal varme meg i 20 minus, så blir det plagg med 100% deilig ULL under jakka!!

2010-11-23 @ 10:33:32
Postat av: Malin

Sund inställning, åka bil är bra men att köra själv är inte kul.

Men att köra till Lj-hed kan jag leva med ;)

2010-11-23 @ 12:11:28
Postat av: Sigrid

Tack så mycket Linn!

2010-11-23 @ 13:51:08
URL: http://sosigog.blogg.se/
Postat av: joannissssssssssss

CANADA GOOSE ÄR AWESOME LINNSAN. varma, stora och man fryser never-ever. och väger mycket? i don't think so. isåfall kanske man behöver lite träning, at least. love you

2010-11-23 @ 21:52:17
Postat av: Bella

Lätt en Goose jacka före fjällräven. Tycker fjällrävens parkas är grymt fula faktiskt, särskilt med fuskpälsen...gör att den ser billig ut:p Jag har haft min Goose i många många år och finns nog ingen jacka som är så varm:) Väl värd pengarna! Annars kan jag tipsa om Moncler, retrojacka som är supersnygg, lättare än Goose men samtidigt lika varm. Jag har en svart och en orange:)

2010-11-24 @ 18:32:24
URL: http://horsesideonlife.blogg.se/
Postat av: Lina

Goose är bäst. Älskar min, haft den sen dec 2008 och den ser fortfarande ny ut (:

2010-11-24 @ 20:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0