Yeah i'm back good people!!!!

wiie nu är jag hemma igen, det känns både roligt och tråkigt. såklart kommer jag sakna min syster men det var så underbart att komma hem till mina gulliga hästar och andra djur. Ja såklart min familj också, har bara träffat pappa, men mamma och bror kommer hem vilken minut som helst.

Flygningen till Norge gick bra, lite molnigt så man kunde inte se så mycket men idag när jag flög hem var det strålande sol och molnfritt så kunde se allt under resan. Sååå fint. Har världens lock för vänster örat nu efter hemresan. klarade mig utan det på vägen dit, men precis som flygresan till Lanza -08 fick jag lock när man cirkulerar runt flygplatsen i väntan på landning. Mitt ena öra måste få en landning direkt. Haha

Lucky var så jävla gullig när jag kom hem, kelade hur länge som helst sen skulle jag springa upp till Phiis för att kela med honom(hade kelat med Fellow innan) och då blev Lucky helt galen och sprang efter mig som en tok haha. Riktigt leksugen och glad!

Ska rida allihopa nu efter att jag käkat, sen blir det att packa upp allting. :)

Bild från igår. :) Nu ska jag käka love u all.


Love Linn

Kommentarer
Postat av: Louise

Välkommen hem snygging ! Dy skall veta att jag hade koll på dig och din flygning så att ni landade i tid, ni landade till och med 7 minuter före tid ;)Skall vi dejta nästa vecka? Är ledig tisag och onsdag ! <3

2010-05-19 @ 20:06:23
URL: http://formone.blogg.se/
Postat av: Louise

Haha, det ær kanske inte så mycket att læasa ! ;)



Dejting låter utmærkt, vi hørs på søndag !

2010-05-20 @ 09:43:17
URL: http://formone.blogg.se/
Postat av: Louise

Haha, det ær kanske inte så mycket att læasa ! ;)



Dejting låter utmærkt, vi hørs på søndag !

2010-05-20 @ 09:43:17
URL: http://formone.blogg.se/
Postat av: Louise Elving

du är så sjukt söt människa!! <3

2010-05-20 @ 22:37:34
URL: http://www.Aaero.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0