Tävling Perstorp

Jaha då åkte man iväg till Perstorp för att tävla idag kl 10.30, 18.05 var man hemma. Guuud så segt alltig har gått idag. Perstorp ska jag försöka undvika att åka ill fler gånger om jag ska hoppa två klasser. Man börjar nästan tro att alla som jobbar där har snigelslem under fötterna...

Aja, till resultatet. Med själva resultatet är jag nöjd. Jag förväntar mig inte att hoppa felfritt jämt så kan inte annat än vara nöjd. Hade ett ner i 120cm, mitt fel skulle tagit tillbaka honom lite grann, visste att det var nårgorlunda kort på 5steg men endå blir jag passiv och rider kasst och låter bli.

130cm hade vi också ett ner, mitt fel igen, Lucky gled ut lite grand och jag skulle ridit framåt istället för att backa tillbaka honom, kom lite kort in över oxern i komb så rev den.

Lucky skötte sig bra som vanligt och jag blir bara så jäkla trött och besviken mig själv att jag inte kan hålla mig till min plan och rida ordentligt... Här sitter jag på en skitbra häst och bara sumpar allting. Blä.

Något som gjorde mig glad idag var att Lucky trots att det regnade hoppade fint i 130cm, en annan sak som också gjorde mig glad var att mina söta vänner Ludwig och Öyvind kom dit för att titta. Tror att Öyvind tog någon bild med så en dag får ni kanske se dem.



Jag älskar dig Lucky och förlåt för att jag inte alltid kan göra det bästa för dig. Ingen Linn utan Lucky.

Love Linn

Kommentarer
Postat av: Alexandra

ni är så duktiga gumman!!!

2010-05-09 @ 20:16:56
Postat av: Louise

Ni ÄR duktiga Linn ! Man är inte alltid på topp! Misströsta inte för ett nedslag, der är ingenting !



Ni är ett vinnande <team, glöm aldrig dig !

2010-05-10 @ 09:08:29
URL: http://formone.blogg.se/
Postat av: Louise

Jaaaaaa ! Nær åker du till Norge ?



Fattar du hur nervøs jag ær just nu? Jag tænker på våran sak hela tiden. Kollar våran mail en stup i kvarten! Haha



Førresetn, borde kanske satsa på Antares ? Inte många som har det ! Liten snilleblixt sådær !

2010-05-10 @ 14:27:53
URL: http://formone.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ni är ju bäst! Nästa gång är hjärnan din med igen :)

Men jag förstår hur du känner, så störande när hästen verkligen är på topp och man själv inte är riktigt på samma nivå just vid det tillfället.

2010-05-10 @ 21:47:59
URL: http://kumpumaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0