Soligt värre ute

Iiih vilket härligt väder det är ute, hela 22 grader!! Jag har ridit Lucky idag efter att hovslagaren varit här och lite senare ska jag byta och cykla ner till gymmet. Ska rida Fellow när jag kommer hem det är lite för varmt ute just nu tycker jag. Var uppe vid galoppstallet och gav hästarna där mat och vatten eftersom att Trollet var iväg och tävlade på Jägersro. Det gick för övrigt jättebra och hon blev 3.a. :)

Den nya träningsadeln som jag ska rida i hos Johan och Kisse var så snygg verkligen, såg jätteskön ut så jag längtar tills jag får galoppa i den.

Maria och Fargo på en liten promenad till butiken i Sjetnemarka. (Jepp nästan samma namn som mig, Skjetne, hihi)


Love Linn

Kommentarer
Postat av: Mille Makaroni

Hihihi! <3

2010-05-25 @ 16:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0