Snabbt inlägg!

Här kommer det ett blixtsnabbt inlägg,har precis käkat lite lunch och ska rusa ut i stallet och mocka innan jag sticker. Ska iväg och jobba kvart över 2, ska rida ut en runda först sen blir det en tur ner till Jägersro och jag ska rida CC där och Kisse ska rida Klapp.

Red Lucky en timme och en kvart idag, han var bråkig först men i slutet gick det mycket bättre. Han har blivit lite olydig på gamla dagar.

Är ganska mör i kroppen idag, sprang riktigt långt igår kväll. Var ute 75min och det gick riktigt bra. Mitt nya liv börjar.... Nu!! Ska nog springa ikväll igen när jag kommit hem, kommer inte ha tid att sticka till gymmet idag så då får jag sysselsätta mig på andra sätt. En lite runda här hemma hinner jag med i alla fall.

Nu måste jag gå ut i stallet så jag hinner med allt innan 2.

Full fart idag igen, fast ännu snabbare!! :D


Love Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0