kl är 1 på natten

Jag orka verkligen inte att jag gått och blivit sjuk, igen. Jag bara lääängtar tills jag ska få träna på gym igen. Kl ärett nu och jag kan inte sova, är fruktansvärt rastlös och timmarna går bara för sakta... Hoppas jag kan rida Lucky imorn ändå, ska ju tävla i helgen så han måste få motion. 120cm och 130cm, får hoppas att det går bra.

Jag önskar jag kunde sova, men svårt är det. Kollade på Kenny Starfighter innan, Kenny Begins, så bra! Men tröt blev jag inte tyvärr.

Förhoppningsvis är febern borta helt imorn och huvudvärken släppt.

Love Linn


Kommentarer
Postat av: Veronica

God bedring, jente min!

2010-05-04 @ 08:04:37
URL: http://todayiamfeelingthis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0