Jepp

Skrev ett inlägg imorse men det kom tydligen inte med haha. Inte direkt varit något fint väder idag så det har inte blivit någon ridning. Hästarna var ute mellan 11 och 1 sen fick dem komma ut en sväng från kl 6 till 9. Blev i alla fall några timmar ute ändå. Ska rida ala hästarna imorgon. Phiis ska ju egentligen vila pga hans ben men måste rida honom eftersom att jag ska bort så han håller sig lite mer på mattan. Just nu är Phiis i en helvetesperiod. När han inte blir riden blir han helt odräglig att ha och göra med och skulle det komma någon och lägga bud på honom när jag ska ta in honom hade jag nästan gått med på vilket pris som helst.

Var nere och tränade innan och det blev ett pass med lite allt möjligt nu innan resan till Norge. Åker på fredag och det ska bli såååå underbart att träffa min syster igen, och farfar såklart. Ska försöka springa lite när jag är hos Maria så jag inte låter bli att träna helt.

Luuuuucky! När jag kommer hem från Norge ska jag och Maud rida våra hästar tillsammans på galoppbanan hemma hos dem. Det kommer bli riktigt nyttigt för både honom och mig.


Kommer såklart sakna mina älsklingar när jag är borta. Men ändå vet jag att mamma och pappa tar hand om dem väl, det är ju ändå bara 5dagar som jag är borta. :)

Love Linn

Kommentarer
Postat av: Jennie Kristensson

Vi kommer sakna dig oockså!

2010-05-12 @ 21:57:47
URL: http://jenniekriistensson.blogg.se/
Postat av: Lisa

SV: Tack!! :P



Ha så jätte kul i Norge!!

2010-05-13 @ 12:29:02
URL: http://lisakaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0