Jägersro, Malmö

Klockan är nu snart 00.00 och jag har precis kommit hem från Jägersro med Johan och Kisse.

Första gången jag är och tittar på galopp "på riktigt" och det var så skoj. Vilka fina hästar det fanns. Jag insåg att Lucky behöver slimmas liiiite mer i sin form och han ska få gå på galoppbanan inom kort för att både förbättra sin kondition och kroppsform.

Tog lite bilder som jag faktiskt blev väldigt nöjd med. Kameran gjorde ett bra jobb ikväll.



En vacker häst från ledvolten. Johan och Kisses jockey som rider Klappen under löp i vanliga fall. (han vann också)


Nu är jag trött efter att ha ridit 5hästar idag och varit på Jägersro hela kvällen. Nu blir det sängen, natti natti.

Love Linn

Kommentarer
Postat av: Jannica Stefansson

Tack så mycket :)

2010-05-12 @ 15:10:42
URL: http://janniiicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0