Carnwood Cadet

Jag är knäsvag, olycklig och galet förälskad... i CC, Carnwood Cadet e. Cajun Cadet.

Turen på Jägersro var underbar, det var första gången som CC skulle gå fort och det gjorde han jävligt bra. Han hängde med Klapp mycket bra till sista kurvan och det är riktigt bra för att vara första gången. Klapp är nio år och är i topptrimm. Jag tror på CC och det gör mig galen att han inte är min. Den hästen är så fruktansvärt fin, underbar, härlig, ja han har allt.

Lucky mini, kan det bli bättre?


Galoppsport är riktigt roligt och jag känner att jag blir lite mer intresserad för varje gång. Banorna på Jägersro är galet bra och allt där nere är så stort. Det är lätt en känsla som måste upplevas och jag måste medge att det känns lite proffsigt att rida runt med skitkorta stigläder på en 3årig hingst och rida superfort. Jag trivs.

Nu ska jag duscha, imorgon blir det en enormt efterlängtad träning för Elina Svensson, såååå längesen jag tränade för henne. Har inte tid för gym imorgon heller så imorgon på dagen ska jag springa mig en mil och slappa på eftermiddagen.

Sköt om er. Love Linn



Kommentarer
Postat av: Maja

Sv; Ja så himla skönt! :)

Jag önskar bara att hon kunde hoppa så stor på alla hinder, så att vi får till en felfri ritt någon gång :P Men det kommer väl :)

2010-05-25 @ 08:23:20
URL: http://jagblirsnartvansinnig.blogg.se/
Postat av: Louise

Kan tänka mig ett det är en oerhört mäktig känsla ! :)

2010-05-25 @ 17:41:01
URL: http://formone.blogg.se/
Postat av: josse

det verkar jätteroligt :) verkligen kul att du har fått chansen att rida en sån häst hehe!

jag ska prova på galopp på jägers på lördag, vi får väl se hur det går haha. puss

2010-05-25 @ 22:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0