Yes.

Nu har jag fixat allt inför träningen ikväll, ska bara ta ut allt i transporten och borsta Lucky. Tänkte faktiskt prova det nya tränset på Lucky idag, hoppas han blir glad hihi. Han kommer bli supersnygg i ormskinn! Som jag nämde igår ska jag rida Telli efter träningen så kommer nog hem ganska sent. Men det är det värt.

Cyklade ner innan vid 1 och tränade, tränade bara en knapp timme, men det räckte, var ensam och det var tråkigt. Dock tränar jag lite mer effektivt då, haha. Cyklade hem och tog in hästarna och nu sitter jag här efter att ha putsat mina skor och chaps, skulle ju haft mina nya stövlar men klantig som man är har de inte kommit ännu...

Nu ska jag hänga lite tvätt sen käka en macka och bege mig ut i stallet.

Här är en låt ni kan lyssna på när jag är borta. GRYMT BRA WIIIIIE!

Love Linn


Kommentarer
Postat av: Maja

Sv; Tack va söt du är! <3

2010-03-04 @ 19:56:36
URL: http://jagblirsnartvansinnig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0