Yepp

NU är kl lite över halv tio och jag ska ut och rida innan hovslagaren kommer till Lucky. Olle skulle komma vid tolv så jag hinner rida Phiis och mocka, kanske rida Fellow med. Är ett riktigt tråkigt väder ute... Grått och trist.

Kl 3 idag kör jag och pappa till Dagstorp för att hämta sadeln som vi ska ha tills den nya kommer.  

Ska lägga ut min CWD på annons med, får hoppas att det finns lite marknad för sadlar just nu. Fanns i alla fall inte en enda Amerigo DJ 17" +2,5 till salu. 17,5" blir alldeles för stort för mig. Nej nu har jag inte tid att sitta här, ska ut i stallet och lägga båda sadlarna på Phiis och se hur de ligger. Man lärde sig ju något nytt igår. Hoppas jag slipper fler chockar.



Love Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0