Utmaning

Jag blev utmanad av  www.jagblirsnartvansinnig.blogg.se

REGLER:
- Har du blivit utmanad så börja med att ange 6 egendomliga/underliga saker om dig själv.
- Ange dessa regler och även vem du blivit utmanad av.
- Sist i inlägget ska du lista/länka 6 nya personer som du vill utmana.
- Kommentera att dem har blivit utmanade och hänvisa till ditt inlägg.



1. När jag var liten, ungefär 4år stoppade jag in en pensel i var öra, spräckte bland annat min en trumhinna. Har sedan dess alltid haft problem med hörseln. Clever...
2. Jag är en fruktansvärt dålig förlorare. Och tävlar om allt.
3. Johan Wissmans tränare tyckte att jag skulle fortsätt med friidrott pga min goda spänst.
4. Jag har ridit på Alexander Zetterman och Silver Cindy på en framridning efter att min ponny stuckit med mig, skulle även vunnit klassen före honom om jag inte flugit ur sadeln på sista hindret. Dagen slutade med en pissur tjej(jag alltså), ett bortkastat spö och en tur ensam i skogen. HAHA! 
5. Lyssnar gärna på Metallica, Inflames, Iron maiden osv. Gärna metallbalander 
6. Lyckas med jämna mellanrum att dunka skallen i kranen på handfatet när jag ska nysa.


Jag utmanar:
De som själva känner sig utmanade. Jag att jag är tråkig, men orkar verkligen inte haha.

Kommentarer
Postat av: Maja

Hahaha! Jag är trött, och var tvungen att läsa den där biten om att du ridit på Zetterman några gånger innan jag fattade vad det var du egentligen gjort, hahaha!

Ursäkta min fredagshumor :P

2010-03-05 @ 19:09:13
URL: http://jagblirsnartvansinnig.blogg.se/
Postat av: ebba

haha,gillade det där ed att nysa XD

2010-03-05 @ 21:01:51
URL: http://brejjk.blogg.se/
Postat av: Amanda - allt går om man bara vill

Haha förstår heller inte det där med zetterman

2010-03-06 @ 00:45:42
URL: http://showjumpingbyamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0