Stenhårt...

Har haft en stenhård träning ikväll. Totalt 2timmar och 50min träning och jag är lite trött nu... Konstigt. Haha! Cyklade till gymmet, tog 20min, tränade 2timmar och 10min, cyklade hem 20min. Kom hem och åt en macka, två ägg och en banan. Riktigt gott! Kom till gymmet kl 6 och då var det bara några gamla gubbar där, de gick efter 10min och där stod jag själv och tränade mina djupa knöböj framför och bakom huvudet. Till min lycka kom Ludwig in genom dörren efter 15minuters ensamhet haha, även Johan kom dit efter en stund. Härligt att slippa vara helt ensam där inne, hade i och för sig min egenbrända skiva med Metallica-Inflames-Angels & Airwaves låtar, så hade nog inte dött där helt ensam.

Imorgon blir det hoppträning i alla fall, för Jörgen. Det kommer nog bli nice :) Ska försöka cykla ner till gymmet och träna ändå, antagligen från 1-3. Ska nog släppa ut hästarna tidigt imorgon så jag kan ta lite sovmorgon så jag inte däckar på träningen på kvällen. Tror till och med att jag ska rida Telli en sväng i lilla ridhuset efter att vi tränat. Gunilla skulle köra dit med honom.

Kollade på ett program om bröllop på tv3 play innan och då spelade de denna låten med Cajsa Stina Åkerström, "av längtan till dig". Så vackert. Blir helt bölfärdig när jag ser program om kärlek haha, precis som när jag ser The Notebook, :')

Nu är klockan fem över elva och jag måste verkligen sova.

Här har ni låten om ni vill höra den, påminner lite grand om Melissa Horn.


God natt, love Linn

Kommentarer
Postat av: sarah

Haha ja, ibland vill man bara äta upp dom för de är sååå söta =)

2010-03-04 @ 11:35:57
URL: http://ridsportsarah.blogg.se/
Postat av: Emelie Nordström tränings- tävlings blogg mm

haha, ja verkligen inte den snyggaste iaf!

2010-03-04 @ 11:54:04
URL: http://emeelien.blogg.se/
Postat av: Maja

Sv; Jo jag vet. Det suger verkligen...

Det är bara så otäckt när hon reagerar så starkt på saker som jag inte förstår, hon beter sig verkligen som om hon vore livrädd. Men, jag har återhämtat mig lite och det känns bättre idag, det är bara att börja på ny kula I guess!

2010-03-04 @ 13:04:16
URL: http://jagblirsnartvansinnig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0