Sleeeeden

Sliten för er som inte förstår skånska, dock snackar jag inte skånska menmen. Precis käkat lite lasagne, var nere och gymmade innan. Gick lite segt idag, tränade axlar och lite mage. Just det körde lite bänkpress med, Kanske inte det smartaste körde det i förregår så var helt slut i bröstmusklerna. Gjorde 6:or på 40kg i tisdags och idag pallade jag knappt 3:or, pinsamt. Imorgon blir det nog inget gym för min del. Nästa vecka har alla i skolan lov och norrmännen åker hem till sina hemorter på onsdag-torsdag tror jag. alltså kommer nästa vecka bli riktigt dryyyyg. Jag får träna själv utan gym och då blir det kondition nästan hela veckan. Kanske gym på måndag om någon vill/kan. blir nog bra med kondition men det är ju lite av det sociala jag gillar med gymmet med haha, märker de som tränar där ;)

I helgen ska jag rida Gunillas unghästar, blir nog Telli och Emmis tror jag. Trevligt!

Knappt gullig min kiiiiiise är va? Låt mig presentera HELGE! Fettot nr 1. Här snackar vi 8kg klassen...


Love Linn

Kommentarer
Postat av: Maja

Sv; Ja, de känner jag! Red mycket ihop med Carro när jag hade min western-period, och Sofia och jag spelade volleyboll ihop X)

Fan va ballt... Världen är bra liten ibland...

2010-03-25 @ 22:37:53
URL: http://jagblirsnartvansinnig.blogg.se/
Postat av: Maja

Sv; Nja, känns lite långt och jag vill att vi i alla fall ska vara stadiga på 1.20 innan jag gör sådana långa resor :) Equality lines derby lockar mer just nu men det är ju nästan lika långt, får se hur de går i Lamicell cupen :)

2010-03-25 @ 23:36:42
URL: http://jagblirsnartvansinnig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0