Inget Strömsholm?

Går riktigt bra för vårat nya företag just nu, sjukt roligt. Jag blev världens lyckligaste innan, wiiie!

Sen blev jag lite mindre lycklig när jag insåg att det kommer kosta ganska mycket att åka till strömsholm att träna... Det enda som ingår är boxplats från lördag till söndag och hotell och mat från lördag till söndag. Vilket innebär att vi måste betala hotell för mamma från fre-sön och för mig från fre-lör, samt box till lucky på fredagen. Riktigt bull, plus alla bensinkostnader upp dit. Jag är riktigt kluven just nu, jag vill åka dit hur mycket som helst. Men har man inte råd så har man inte. Jag måste spara mina pengar till norge-resan och sedan till företaget.

Vi får se hur de blir med strömsholm, hade tänkt hyra en b-kortsbil men det kostar 4500kr+bensin, sjukt dyrt. Bara att utesluta. Mamma ska räkna på det imorgon och jag ska ta ett snack med pappa.

Blev ännu mer sugen på att åka dit när jag fick höra att det var fystest där, misstänker att det är  fysprofilen. Som innebär, coopertest(springa 3km), bänkdrag, knäböj och brutalbänk. Hade så gärna velat göra det...

Blä.... Kommer seriöst gråta om det inte blir någe.:( :(



Nog med gnäll i alla fall, inget blir bättre av det just nu. Tränade Lucky nu ikväll och han var super super fin, min underbara vackra och snygga häst! Han är bäst helt enkelt. Red gunillas ena unghäst efter, gick helt okej.Lite stirrig, men helt okej. Han gjorde ingen dumt under ridningen i alla fall. Sen närGunilla skulle lasta blev det andra bullar. Telli hade verkligen inte lust att åka hem. han behöver verkligen lastträning. Menmen.  Han gick väl in efter en halvtimme eller någe. Förlåt för att jag skriver dåligt och osammanhängande, jag är skittrött och gnällig(kunde inte sluta gnälla) så ska sova nu.

Lucky är min prins, ps. ska skriva lite om en "dressyrtant" imorn. Vissa saker man ser är skrämmande....
Love Linn

Kommentarer
Postat av: Johan

Du måste ju upp dit! Speciellt när det är gym o allt som du är så grym på! Måste bara fråga eller veta rättare sagt, vad är det här företaget för något? :) <3

2010-03-19 @ 07:46:50
URL: http://jwessner.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag får också skippa det iom att det blir så himlans dyrt.. skulle vatt på typ flyinge eller nått ist ^^ eller som alternativ.. riktigt tråkigt är det

2010-03-19 @ 08:45:28
URL: http://hastfotografen.webblogg.se/
Postat av: Maja

Åh vad jobbigt! Det är så tråkigt när man sett fram emot något och sedan inser att det inte blir av...

Precis så som jag kände inför Markus Fuchs-träningen som inte blev av :(



Kan inte du förresten berätta lite mer om det där företaget du startat? Hur kommer set dig att ni gör det? Vad är det ni ska göra? Ska ni vara återförsäljare eller ska ni GÖRA grejer? Hur ska ni i så fall få dem gjorda?

Jag blev jättenyfiken :P

2010-03-19 @ 11:47:23
URL: http://jagblirsnartvansinnig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0