Haha

Hörde precis ett sjukt roligt klipp på P3, de är helt cp hahaha. En parodi på Beck, gjord av Mia och Klara. Sjukt roliga!

Haha hittade detta på p3 hemsida med. Lite kul ;)

Hon: lova att du inte blir arg nu...
Han: jaha, vad är det?
Hon: jamen, lova nu då!
Han: ja, ok jag lovar, jag ska inte bli arg. Vad är det? Har du glömt beställa blommor?
Hon: nä, men jag vet inte hur jag ska säga det här ...
han: men kom igen nu, säg vad det är!
Hon: du vet pengarna vi sparat till bröllopet och resan?
Han: jaa (lite tvekande o avvaktande)
Hon: ja, alltså jag fick ett så bra erbjudande och kunde inte motstå det.. Så, ja, det finns liksom inga pengar kvar så jag har ställt in bröllopet.
Han: va!! Är du inte riktigt klok!? Vaddå för erbjudande!!?
Hon: men du lovade ju att inte bli arg. Hur ska jag kunna lita på dig när du inte håller vad du lovar?
Han: men är du inte klok! Var har du gjor av alla våra sparpengar!?
Hon: alltså när du inte håller vad du lovar kan jag inte lita på dig. Du är arg fast du lovade att inte bli arg. Jag berättar aldrig mer något för dig.
Han: okej okej (djupt andetag) men var har du gjort av pengarna?
Hon: ok, jag köpte hiphata och magawat.
Han: va?
Hon: hiphata och magawat. De är 2 elefanter
Han: va! Är du inte klok! Har du köpt elefanter för alla våra pengar!! Är du helt sjuk i..
Hon: där ser du! Det är därför jag aldrig berättar något för dig. Du håller inte vad du lovar och du bara gapar och skriker du har ingen respekt för mig eller mina känslor. jag vill skiljas!


Alldeles snart ska jag ut och packa ut sadeln i transporten och göra iordning lucky.

Love Linn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0