Go' dag.

Ja det har varit en skön dag idag. Red Fellow och Lucky imorse, gick bra med Lucky men lite mindre bra med fellow, orkar inte ta det nu. Fixade i stallet sen vid halv tre tog jag in hästarna och åkte till klippan för att möta upp Louise som ni kanske kommer ihåg att jag skrev innan idag. Ett bra möte, dock råkade vi ut för ett par uteliggare som var ganska på om man säger så? Kan säga direkt att ingen av dem var min eller Louises stil.

Kanske finns någon där ute som är sugen på en halv sunkig uteliggare/fyllo? Ögoninfektion medföljer i köpet. Det är först till kvarn som gäller, så snabba er.

Red Phiis när jag kom provade ett nytt bett som jag fick låna av Louise, typ ett myler-jaktbett. Det gick jättebra men ska prova imorn igen och ngn dag framöver. Ibland är det ju så att hästar går bra på det en gång sen blir det helt galet nästa gång eller gången efter. Ska nog bara ha jaktbettet när jag rider ut, det är bara då han sticker med mig haha. Bara för att jag är så liten ;)

Än är inte uteliggaren/fyllot borta, ta chansen, ett kap.



Love Linn

Kommentarer
Postat av: Jennie

Sötaste du :)

2010-03-31 @ 21:43:47
URL: http://jenniekriistensson.blogg.se/
Postat av: Louise - Från flygplan till hästrygg ToR

Åh, vilken underbar bild på dig Linn!



- Skall jag sjunga en song för dig ? Hahaha

2010-03-31 @ 21:50:11
URL: http://formone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0