Glömt något igen.

Glömde berätta för er att mina glömda saker ifrån hotellet i gbg har kommit. Inte en sekund för tidigt. De jag hade glömt var mina nya ridstövlar, två par handskar och ett handgjort spö.

Haha bra bilder, yeeaah haaha. Stövlarna är i alla fall Italienska.




Det handgjorda spöet från Piskmakaren i Lund


Italienska skinnhandskar, ser sjukt sledna ut haha. Används flitigt, redan.


Roecklhandskar


Ikväll ska jag till ridhuset med Lucky och rida dressyr, yeeaaah. Lucky kommer hata mig i en timme, hihi sötnos.

Love Linn

Kommentarer
Postat av: Jennie

Snygga! Och ser mycket skönare ut än mina stela dressyrstövlar ;)

2010-03-10 @ 22:05:20
URL: http://jenniekristensson.blogspot.com
Postat av: Malin

Åh löpte också ett sånt spö, dock var mitt svart :P

2010-03-11 @ 13:54:59
Postat av: Linn Skjetne

Fanns inga svarta när jag var där, tyvärr haha!

2010-03-11 @ 16:25:13
URL: http://linnskjetne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0