First Fellow

Fick en fråga om vad Fellow ligger i för prisklass och var man ska vända sig för att få veta mer.

Eftersom att Fellow antagligen kommer läggas ut på annons med både pris och telefonnr så kan jag ju ändå skriva ut det här. Tänkte skriva ungefär hur annonsen kommer se ut. (äh kommer nog inte se ut så, blir nog mamma som får skriva en annons, haha, jag är sämst.)

Hoppstammad dressyrvallack.

First Fellow, född 2005 e. For Feeling ue. Hills Double xx. Ca 160cm, snäll i all hantering, lätt att lasta, sko osv. Tävlat 1m som fyraåring,har en fantastisk teknik men mer riktad mot dressyr då han tycker det är mycket roligare. Det är också något som han är riktigt duktig på. Pris 130.000 kr, 0768-544535.

Lägger in denna filmen igen, ska filma lite nytt material i helgen.


Sug på den här ni, jag och fellow ska faktiskt tävla dressyr. Först blir det programridning i trolleholm, en lc:2, sen blir det en lokal dressyrtävlingar i klippan, också en lc:2 tror jag.

Love Linn

Kommentarer
Postat av: Malin

Men ojoj en hoppryttare till som tävlar dressyr. Persilja har tävlat en del dressyr men den stira ska ut på någon också, dock så tycker jag bara om bedömningssporter när det går bra ;)

2010-03-24 @ 09:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0