Då var det gjort...

Har varit nere och tränat idag, mycket norrmän där och min peppare Johan var tillbaka efter sportlov. Gillar när det är mycket folk på gymmet, blir mycket snack men det blir bara roligare att träna då. Var ganska jobbigt att träna idag efter en lite längre vila, vila blandad med ångest. Fast tror ändå att jag behövde vila lite.

Hoppas nu att ni tittat på videorna och kollat ordentligen på bilderna från GBG. Det var kul att fotta, önskar att man kunde göra det lite oftare. Blir lättare när utesäsongen drar igång, då kan man få garanterat bra kvalité. För tyvärr har inte alla ridhus så jättebra ljus.

Här är två bilder som jag tog förra våren/sommaren.

En snygg hingst i Ringsjön våren 2009. Speciell färg.


Underbara Sabina och Ravel :)


Nu ska jag sova, sköt om er älskade läsare. Love Linn



Kommentarer
Postat av: Amanda

ravel är så jäkla snygg!

2010-03-01 @ 22:53:39
URL: http://showjumpingbyamanda.blogg.se/
Postat av: Amanda

ravel är så jäkla snygg!

2010-03-01 @ 22:53:39
URL: http://showjumpingbyamanda.blogg.se/
Postat av: Sabina Sörensson

aw så fin du är linn <3 får ta o ses nu snart!! :D

2010-03-02 @ 07:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0