Wiie

Jag är pisseglad!!!!! :D

Tränat precis, var bara några killar i från landslaget där idag igen, tydligen några norrmänn, danskar och till och med några från ukraina. Stackars en dansk kom fram till mig och fråga om de var några tjejer i omklädningsrummet, så hörde jag inte vad han sa, så trodde han att jag inte förstod så han började prata engelska haha. Stackars liten, trodde att jag inte förstod. Nog att jag är dålig på att snacka danska men förstår ändå ganska bra.

Träningen gick annars bra, tränade en timme själv och satan vad effektiv träning det blir när ingen är där haha. Men ack så tråkigt, att snacka lite grand är ju halva nöjet! Tränade i alla fall bröst, triceps & mage idag.

Nu ska jag snart duscha sen hoppa i säng :) Är lite småseg.

Muskelknutte


Love Linn

Kommentarer
Postat av: Tina

Kära du, då får du ta i lite till om du ska verka sur:)

Ingen skada skedd!

Jisses vad du tränar mkt! Jag gillar att gymma, men har aldrig tid för det nuförtiden.

2010-06-08 @ 22:17:28
URL: http://tinatjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0