Uppe tidigt

Stod upp lite efter sju idag,sitter och äter frukost nu och snart ska jag ut och rida Lucky. Efter att jag mockat ska jag göra vid mig och bege mig till Klippan, ska nämligen fika med min kära vän Louise Berg. Det regnar ute som Louise sa att det skulle göra idag så Lucky kommer bli jättesur och förvandlas till en myrslok.

Igår kväll satt jag och lyssnade på denna fina låten, lite töntvarning på mig men så fina vissa disneysånger är!

detta är en helt sjuk cover, killen sjunger både kill- och tjejrösten. Sjukt skrämmande och bra att han kan sjunga så ljust.


Detta är skrämmande, så sjukt bra. Undra om det är fake?



Love Linn

Kommentarer
Postat av: tess

liinn ! kan ja få ditt konto nr ? eller din msn förresten så kan vi skriva där :P hihi

2010-06-09 @ 15:58:07
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/
Postat av: Sara Wahlund

Herrejisses vad bra han är, de klippet med Aladin låten har jag hört men inte den andra! Wow! ;)

2010-06-10 @ 10:33:39
URL: http://stallgrasma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0